سفارش تبلیغ
صبا ویژن

توشیبا 507

توشیبا 507 یکی از دیگر پرینترهای چندکاره شرکت توشیبا می باشد. پرینترهای چندکاره توشیبا که در سه سری 357 ، 457 و 507 ارائه می شوند طرفداران بسیاری دارند. تفاوت این سه مدل تنها در سرعت خروجی کل دستگاه می باشد. ولی به طور کلی کیفیت ساخت این پرینترهای چندکاره بسیار بالا می باشد و به دلیل هماهنگی و سرعت رضایت بخش، یک انتخاب رایج برای دفاتر اداری و مراکز پرینت و تکثیرات می باشند.

اگر شما نیز برای دفتر اداری یا کسب و کار ارائه خدمات صنایع چاپی خود نیاز به یک پرینتر چندکاره و قابل اعتماد دارید، پیشنهاد می شود در ادامه همراه ما باشید. به طور مختصر به معرفی خصوصیات این پرینتر چندکاره و توضیح ویژگی های آن خواهیم پرداخت.

اهمیت پرینتر های چندکاره

امروزه شرکت ها، دفاتر اداری و مراکز ارائه دهنده خدمات چاپ و تکثیرات کاربرد تک بعدی خود را کنار گذاشته اند. بیشتر پروژه ها ترکیبی از فرآیند های مختلف اداری را نیازمند می باشد. به همین دلایل حضور یک ماشین اداری که همه خدمات یک چاپگر، یک فتوکپی، یک اسکنر و یک دستگاه فکس را انجام دهد ضروری می باشد.

ماشین های اداری چندمنظوره و پرینتر های چندکاره یک انتخاب مناسب برای این مسئله می باشند. با استفاده از این دستگاه ها شما می توانید همه خدماتی که چندین دستگاه اختصاصی انجام می دهند را یکجا داشته باشید. فضایی معادل یک دستگاه اشغال خواهد شد و حتی بهتر از آن، هزینه یک دستگاه را پرداخت خواهید کرد. توشیبا 457 یکی از این پرینترهای چندکاره است که مخصوص کارگروه های کوچک و متوسط می باشد.

پیکربندی دستگاه توشیبا 507

ابعاد توشیبا 507 همچون هم خانواده های 357 و 457 چیزی در حدود 584*584*762 میلی متر و وزن آن نیز 60 کیلوگرم می باشد. به طور کلی پرینتر های چندکاره در این ابعاد جمع و جور محسوب می شوند و نیازی نیست که شما نگرانی فضای اشغال شده توسط آن ها را داشته باشید. چرا که به سبب چندکاره بودن این دستگاه ها، معمولا اندازه و حجم آن ها یک نگرانی اساسی تلقی می شود.