سفارش تبلیغ
صبا ویژن

توشیبا استودیو 856

توشیبا استودیو 856 یک ماشین اداری چندکاره مناسب برای کلاس کاری متوسط و سنگین می باشد. به کمک این دستگاه شما می توانید به راحتی و با کیفیت فوق العاده پرینت بگیرید، کپی و اسکن آماده کنید و فکس رد و بدل نمایید. چنین دستگاه چندکاره ای در این سطح و با این قدرت می تواند تقریبا همه نیازهای یک دفتر اداری یا چاپخانه یا دفتر انتشارات را پاسخگو باشد.

اهمیت چندکاره ها

چندکاره ها یا پرینترهای چندکاره یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین دستگاه های اداری می باشند. چرا که با پیچیده تر شدن سفارشات و گسترده تر شدن دامنه امور اداری حضور یک دستگاه چندکاره لازم و ضروری می باشد. این دستگاه ها فضای کمتری را اشغال می کنند، قیمت کمتری دارند و همچنین از یکپارچگی بهتری برخوردار می باشند.

هنگامی که از یکپارچگی صحبت می کنیم، مقصود این است که گویا همه فرآیندهای انتقال اسناد بین بخش های مختلف یک دستگاه اداری بی نقص و بی وقفه صورت بپذیرد. درواقع این حالت که کالبد یک ماشین اداری به نظر برسد که دارای روح است، معنای دقیقی از مفهوم یکپارچگی در ماشین های اداری می باشد. مدل های جدید پرینترهای چندکاره مثل توشیبا استودیو 856 در بحث یکپارچگی واقعا کم نظیر می باشند.

البته در کنار مزایای چندکاره ها باید به توجه داشت که کیفیت و سطح عملکرد فرآیندهای آنها را نمی توان درست مثل دستگاه های اختصاصی دانست. ولی برخی از این چندکاره ها در پارامترهایی مثل سرعت خروجی یا کیفیت اسکن با دستگاه های اختصاصی برابری می کنند. به عنوان مثال سرعت خروجی پرینت و کپی توشیبا 856 چیزی کم از یک ریسوگراف صنعتی ندارد.

در مجموع و با توجه به آنچه که گفته شد تمایل خریداران و صاحبان کسب و کارهای چاپ و تکثیرات به خرید دستگاه های چندکاره افزایش یافته است. شاید برای کسب و کار شما نیز وقت آن رسیده که حس یکپارچگی و بهینه بودن را تجربه کند. این چندکاره ها مطمئنا راندمان کاری و توان تولید و توزیع اسناد شما را بالا خواهند برد.

پیکربندی

ابعاد توشیبا استودیو 856 در حدود 711*787*1168 میلی متر و وزن آن نیز 209 کیلوگرم می باشد. البته این ابعاد کمی نسبت به میانگین دستگاه های چندکاره بزرگ و حجیم به شمار می رود. در قسمت جلوی دستگاه چند کشو به منظور قرار دادن اوراق خام دیده می شود. کمی بالاتر از کشو ها نیز صفحه کنترل و فرمان دهی به دستگاه قرار دارد.

طرفین دستگاه نیز محل هایی به منظور اتصال آپشن های اختیاری تعبیه شده است. آپشن هایی مثل سورتر، فینیشر و لارج باکس از این محل ها به دستگاه متصل خواهند شد. البته اضافه کردن این افزونه ها درکنار افزایش راندمان کاری و بالاتر بردن کیفیت کار، هزینه جداگانه ای دارند. همچنین اندازه دستگاه را نیز بزرگتر می کنند.