سفارش تبلیغ
صبا ویژن

توشیبا 3100

توشیبا 3100 یک ماشین اداری چندکاره می باشد که قابلیت های بسیار زیادی دارد. پرینت، تکثیر، فکس، ذخیره سازی اطلاعات، توزیع اوراق و بسیاری از قابلیت های دیگر، در حیطه توانایی های این سری از پرینترهای چندکاره توشیبا می گنجد. به کمک این ماشین های اداری شما می توانید مرزهای تولید و توسعه خود را جا به جا کنید و توانایی چاپ و تکثیر محل کار خود را ارتقا دهید.

ماشین های اداری چندکاره مخصوص چه گروه هایی هستند؟

امروزه به سبب کمبود فضای در دسترس و همچنین جلوگیری از تلف شدن زمان حین جابجا شدن بین دستگاه های مختلف، خریداران به خرید دستگاه های چندکاره تمایل بیشتری پیدا کرده اند. ماشین های اداری چندکاره هر یک از سرویس های چاپ و تکثیرات را در سطح کیفی متوسط ولی به صورت همزمان ارائه می دهند. از این رو این اگر توان تولیدی موردنیاز شما مطابق یک اداره معمول می باشد، ماشین های چندکاره بهترین انتخاب برای شما می باشند.

دفاتر ارائه دهنده خدمات چاپ و تکثیرات، ادارات کم جمعیت و کسب و کارهای این چنینی را در نظر بگیرید. این کسب و کارها بار کاری متوسطی دارند و از سوی دیگر اجرای فرآیندهای مختلف اداری را به صورت همزمان در دستور کار خود دارند. دستگاه های چندکاره مثل توشیبا 3100 یک انتخاب ایده آل برای چنین کسب و کار ها و کارگروه هایی می باشد.

پیکربندی توشیبا 3100

ابعاد توشیبا 3100 چیزی در حدود 868*750*997 میلی متر و وزن آن نیز 187 کیلوگرم است. به طور کلی دستگاه های چندکاره، با توجه به تنوع کاری بالا، کمی حجیم و سنگین تر از سایر دستگاه های اداری می باشند. اما مدل 3100 نیز کمی سنگین تر از دستگاه های این کلاس کاری است. البته با افزوده شدن بخش های اختیاری مثل سورتر، فینیشر، لارج باکس و...، اندازه دیمانسیون دستگاه کمی بزرگتر نیز می شود.

در قسمت جلویی دستگاه چند کشو به منظور قرار دادن اوراق خام و درب دسترسی به قسمت های داخلی قرار دارد. در قسمت فوقانی نیز یک صفحه فرمان دهی و کنترل پنل لمسی دیده می شود. طرفین دستگاه نیز محل اتصال افزونه های اختیاری مثل سورتر یا فینیشر یا لارج باکس، به منظور افزایش ظرفیت و توان تولیدی شما می باشد. کارکرد افزونه های اختیاری دستگاه کمی جلوتر به تفصیل توضیح داده شده است.

سرعت توشیبا 3100

سرعت خروجی کلی توشیبا 3100 به 31 برگ بر هر دقیقه می رسد که برای انجام بسیاری از پروژه ها کافی می باشد. شما با این سرعت خروجی می توانید سفارشات خود را به سرعت به پیش ببرید و در نتیجه توان تولیدی خود را افزایش دهید. همچنین خروجی پرینت دستگاه می تواند مستقیما به سورتر متصل شود و اوراق پرینت شده با همان سرعت مرتب شوند.

اما سرعت خروجی کلی دستگاه تنها پارامتر مهم نمی باشد. برای کسب و کارهایی که سفارشاتی متعدد ولی در حجم کم قبول می کنند لازم است که پرینتر آن ها سریع و بدون اتلاف وقت آماده به کار شود. سرعت آماده به کار شدن و زمان آماده سازی اولین کپی، دو پارامتر تاثیرگذار در تعیین چابکی و سرعت یک پرینتر می باشند.

زمان آماده به کار شدن توشیبا 3100 حدود 240 ثانیه می باشد که در مقایسه با مدل های مشابه، متوسط به شمار می رود. همچنین زمان آماده سازی نخستین کپی در این دستگاه برابر 9.5 ثانیه می باشد که علی رغم عالی نبودن، خوب و راضی کننده است. به طور کلی اگر از پرینتر خود انتظار آماده به کار شدن خیلی سریع را ندارید توشیبا 3100 می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.