سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دستگاه فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا 754c

سال تولید

در صورتی قصد خرید دستگاه های فتوکپی استوک را دارید سال ساخت دستگاه یکی از مهم ترین مواردی است که حتما باید به آن ها توجه کنید. از آن جا که خدمات گارانتی و تعویض برندهای مختلف در اروپا فقط توسط شرکت های سازنده آن ها انجام می شود، این شرکت ها بعد از تولید مدل های جدید خدمات دستگاه های قبلی خود را محدود کرده تا افراد راغب به خرید مدل های جدید شوند. بنابراین بیشتر اوقات دستگاه های فتوکپی استوک و دست دومی وارد کشور می شود که از سال ساخت و استفاده آن ها بیش از 3 سال نمی گذرد. این دستگاه ها کیفیت بسیار بالایی داشته و با قیمت پایین تری گاهی تا نصف قیمت اصلی به فروش می رسند. بنابراین هنگام خرید دستگاه های فتوکپی به این مساله توجه کنید که بیش از 5 سال از سال تولید دستگاه استوک نگذشته باشد. فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا 754C در سال 2016 تولید شده است.

ظرفیت سینی کاغذ بالا

از آنجا که شما چه هنگام چاپ و چه پرینت از برگه های قرار داده شده در سینی دستگاه استفاده می کنید، ظرفیت سینی کاغذ و تعداد برگه هایی که داخل آن قرار می گیرد بر سرعت کار شما بسیار موثر است. در صورتی که ظرفیت سینی کم باشد شما به طور مداوم مجبور هستید عملکرد دستگاه را متوقف کرده، در آن کاغذ قرار داده و مجددا آن را روشن کنید. اما ظرفیت سینی فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا 754C، 6 هزار برگه بوده و می توانید ساعت ها بدون نیاز به پر کردن مجددا آن به طور متوالی از دستگاه استفاده کنید.

 قابلیت چاپ دو رو

قابلیت چاپ دو رو از ویژگی هایی است که تقریبا در تمامی دستگاه های فتوکپی جدید از جمله این دستگاه کپی طراحی شده است. در گذشته شما مجبور بودید برای کپی دو رو از برگه ها دستگاه را متوقف کرده و به وسیله دست برگه قرار داده شده در دستگاه را جابجا کنید. اما قابلیت کپی دو رو در دستگاه های فتوکپی جدید به شما این امکان را می دهد که تنها یک بار برگه را در دستگاه قرار داده و با انتخاب حالت کپی دو طرفه همزمان از هر دو سمت برگه کپی بگیرید. این ویژگی سرعت شما را تا دو برابر و بیشتر افزایش داده و در مصرف برق و زمان نیز صرفه جویی می کند.

 پورت های ارتباطی متنوع

دستگاه های فتوکپی برای انجام کار و کپی یا پرینت گرفتن نیاز به ورود اطلاعات از دستگاه های دیگر مانند کامپیوتر، فلش مموری و غیره دارند. بنابراین راه های ارتباطی دستگاه با وسایل جانبی و حافظه بسیار مهم است. فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا 754C دارای چندین راه ارتباطی است که در ادامه با آن ها بیشتر آشنا می شویم.

دو پورت USB :

پورت های USB رایج ترین راه های ارتباطی در تمامی دستگاه های برقی است که می توانند با سرعت بالا به انتقال داده بپردازند. در این دستگاه فتوکپی دو پورت USB.2 و USB.3 وجود دارید که می توانید به طور همزمان دو فلش مموری را به دستگاه وصل کرده و اطلاعات مورد نیازتان را منتقل کنید. همچنین فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا 754C قابلیت کپی و پرینت مستقیم اطلاعات از دستگاه های جانبی وصل شده را دارد و شما نیازی ندارید که حتما اطلاعات را روی دستگاه ریخته و سپس کپی یا پرینت بگیرید. این مساله هم برای حفظ امنیت اطلاعات مهم بوده و سرعت کار را بالا می برد.