سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دستگاه فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا 452c

مشخصات فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا c452

فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا c452 برای اولین بار در سال 2009 تولید و به بازار عرضه شد و با قابلیت ‌های متفاوت خود کاربرد های فراوانی در بین مشتریان پیدا کرد. اما این دستگاه از سال 1388 وارد بازار ایران شد و به دلیل کیفیت بالا خیلی سریع در بین مشتریان محبوبیت پیدا کرد. از محسنات این مدل دستگاه این است که امکان پرینت توسط فلش به طور مستقیم برای مشتری را دارد. ایرادات نسل قبل این دستگاه در این مدل برطرف شده است. اصلاح امیج مشکی، اصلاح شدن میکسر زایدات و امکانات جدید از محسنات این دستگاه به شمار می‌روند.

فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا c452 از سرعت چاپ بالایی برخوردار می‌باشد؛ به طوری که قادر است در هر دقیقه 45 برگ را چاپ کند. یکی از دلایل محبوبیت دستگاه همین سرعت بالای آن است. استفاده از این دستگاه مانع اتلاف وقت خواهد شد. طرز کار این دستگاه لیزری است و به همین دلیل از دقت بالایی برخوردار می‌باشد. به طوری که دقت پرینت این دستگاه 600dpi است.

بهتر است بدانید که با کمک این دستگاه می توان کاغذ هایی با سایزهای مختلف اعم از A4، A3، A5 و B4 را  کپی گرفت. همچنین این فتوکپی رنگی از 4 رنگ اصلی تشکیل شده است. این دستگاه قابلیت فکس نیز دارد؛ بنابراین از نظر کاربری فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا c452 چهار کاره محسوب می‌ شود. می‌ توان گفت این مدل دستگاه برای افرادی که از فضای کافی در محیط کاری خود برخوردار نیستند، یا افرادی که توان هزینه مالی برای خرید دستگاه ‌های دیگر را ندارند بسیار مناسب می‌باشد. زیرا به تبع هزینه خرید یک دستگاه 4 کاره از خرید 4 دستگاه جداگانه کم تر است. همچنین این دستگاه از برد اسکنر تخت هم برخوردار است. اما سورتر و لارج باکس در این مدل دستگاه اختیاری می ‌باشد. 

بهتر است بدانید این فتوکپی توسط کشور های مختلفی اعم از چین، ژاپن، کانادا، فرانسه، آلمان و آمریکا ساخته شده است. فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا c452 ظرفیت سینی بالایی دارد و 15000 برگه در سینی آن جای می گیرند. بنابراین برای کارهای با ظرفیت زیاد بسیار مناسب خواهد بود. یکی از مشخصات قابل توجه این مدل دستگاه کپی این است که قابلیت تغذیه خودکار را دارد.

بهتر است بدانید فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا c452 از حافظه 2 گیگا بایتی برخوردار است. به دلیل این ویژگی می‌توان حجم قابل توجی از اطلاعات را در آن نگه داشت و آن ها را در زمان مناسب چاپ کرد. همچنین به دلیل قابلیت چاپ دورو دیگر احتیاجی به توقف دستگاه و زیر و رو کردن برگه جهت چاپ و پرینت نخواهد بود. این قابلیت دستگاه مانع از اتلاف وقت مشتری خواهد شد و سرعت را نسبت به مدل هایی که این قابلیت را ندارند دو برابر می کند. c452 از طریق پورت USB2 می‌تواند به کامپیوتر وصل شود و سرعت عملکرد بالایی داشته باشد.

نوع کارتریج در این مدل دستگاه تونر است. از طرفی می ‌توان گفت کارکرد کارتریج مشکی در این مدل دستگاه 25000 می ‌باشد. فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا c452 قابلیت اسکن با سرعت بالا نیز دارد. به طوری که قادر است در هر دقیقه 45 برگ را اسکن بگیرد.