سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دستگاه فتوکپی رنگی زیراکس 7830

ویژگی های دستگاه فتوکپی رنگی زیراکس 7830

قبل از آن که اقدام به خرید دستگاه فتوکپی رنگی زیراکس 7830 یا هر مدل مد نظر خود نمایید، بهتر است ویژگی های دستگاه را شناخته، آن را با نیازهای خود مقایسه کرده و سپس اقدام به خرید کنید. بهتر است قبل از خرید مهم ترین ویژگی های یک دستگاه فتوکپی را بشناسید و آن ها را در میان گزینه های مورد نظرتان مقایسه کنید.

از آن جا که شما برای خرید این دستگاه هزینه کمی پرداخت نمی کنید و قصد دارید از آن سال ها در محل کار خود استفاده نمایید، بهتر است با اطلاعات کافی اقدام به خرید کنید. این دستگاه یک دستگاه پر کاربرد است که هم با داشتن کیفیت ساخت بالا می تواند تا سال ها برای شما کار کند، هم کیفیت کار بسیار قابل قبول و مناسبی دارد. در این بخش به طور جزئی با ویژگی های این دستگاه آشنا می شویم.

نحوه استفاده ایستاده:

دستگاه های فتوکپی به دو صورت ایستاده و رو میزی طراحی شده و در بازار موجود هستند. بدون شک دستگاه های ایستاده ابعاد بزرگتر و توان کاری بیشتری داشته و برای مراکز پرکارتر مورد استفاده قرار می گیرند.

دستگاه فتوکپی رنگی زیراکس 7830 دارای ابعاد 6401*699*1149 میلی متر بوده و به صورت ایستاده مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع اگر قصد خرید یک دستگاه فتوکپی کوچک و رومیزی را دارید، این دستگاه نمی تواند گزینه مناسبی برای خرید شما باشد. این دستگاه فتوکپی رنگی را می توانید در محیط های بزرگ و یا کوچک قرار داده و برای حجم کاری بالا از آن استفاده کنید.

تکنولوژی چاپ لیزری:

یکی دیگر از ویژگی های دستگاه فتوکپی رنگی زیراکس 7830 استفاده از تکنولوژی لیزری برای چاپ و فتوکپی است. همانطور که می دانید دستگاه های چاپ به دو صورت لیزری و جوهر افشان بوده و هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. چاپ لیزری با سرعت بیشتری انجام شده و بعد از چاپ شما نیازی به خشک شدن جوهر ندارید. از طرف دیگر کارتریج دستگاه های لیزری هیچ گاه خشک نشده و نیازی به تعویض ندارند، حتی اگر ماه ها مورد استفاده قرار نگیرند. چاپ لیزری همچنین ضد آب بوده و در کاغذ پخش نمی شود. در حال حاضر این نوع از چاپ، از بالاترین کیفیت برخوردار می باشد. این دستگاه فتوکپی  با داشتن تکنولوژی چاپ لیزری می تواند اسناد و فایل های شما را با نهایت کیفیت چاپ کند.