سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ریکو آفیشیو 5002

ریکو آفیشیو 5002 از سری جدید دستگاه های آفیشیو به شمار می آید. این مدل دستگاه کپی از طراحی خاصی جهت تکثیر و کپی کاغذ بهره می برد. این مدل دستگاه کپی در سال 1394 توسط شرکت معتبر و با سابقه ریکو تولید و به بازار عرضه شده است. همچنین این مدل دستگاه کپی از نظر امکانات و کارایی بسیار پیشرفته می باشد.  به گونه‌ایی که دارای کاربرد بسیار زیادی در امور شخصی و دفتری است. همچنین یک دستگاه مناسب برای استفاده در ادارات و شرکت‌ها محسوب می‌شود.

 

آیا خرید دستگاه های استوک برای کاربران به صرفه تر است؟

با توجه به اینکه امروزه دستگاه های آکبند و نو از قیمت بسیار بالایی برخوردار می باشد بیشتر کاربران به خرید دستگاه های استوک تمایل پیدا کرده اند. اما باید دقت کرد که نباید کیفیت را قربانی قیمت کرد و از هر مرکزی اقدام به خرید دستگاه های استوک نمود. دستگاه های استوک خریداری شده از مراکز معتبر از کیفیت بالایی برخوردار می باشند. در واقع این مدل دستگاه های کپی در اروپا و کشورهای پیشرفته تنها به مدت 5 سال مورد استفاده قرار گرفته اند و بعد از گذشت این زمان به مشتری های  کشورهای دیگر فروخته می شوند.

 

خرید دستگاه های استوک یا کارکرده با برند مرغوب یک انتخاب بهتر نسبت به خرید دستگاه های نو اما با کیفیت پایین است. از دیگر مزایای مهم و قابل توجه خرید دستگاه های استوک این است که بیشتر این نوع دستگاه ها دارای شناسنامه و کارت گارانتی می باشند، از اینرو متقاضیان بعد از خرید مطمئن خواهند شد که در صورت بروز مشکل می توانند آن را به راحتی برطرف نمایند.

 

به جرات می توان گفت یکی از مزایای خرید دستگاه های استوک صرفه جویی در هزینه ها می باشد. به طوری که دستگاه های استوک مانند ریکو آفیشیو 5002 با قیمت پایین تری بین 30 تا 50 درصد ارزان تر فروخته می شوند. همچنین با خرید دستگاه های استوک به راحتی می توانید از کیفیت بالای برندهای معتبر آمریکایی و اروپایی بهرمند شوید.

 

خرید دستگاه های استوک یا کارکرده با برند مرغوب یک انتخاب بهتر نسبت به خرید دستگاه های نو اما با کیفیت پایین است. از دیگر مزایای مهم و قابل توجه خرید دستگاه های استوک این است بیشتر این نوع دستگاه ها دارای شناسنامه و کارت گارانتی می باشند، از اینرو متقاضیان بعد از خرید مطمئن خواهند شد که در صورت بروز مشکل می توانند آن را به راحتی برطرف نمایند.