سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت شارپ 564

قیمت شارپ 564 می تواند در فروشگاه های آنلاین در مقایسه با فروشگاه های حضوری کمی پایین تر و مناسب تر باشد. در صورتی که این دستگاه چاپ انتخاب شما برای محل کار باشد، می توانید آن را به صورت استوک، آکبند و یا بازسازی شده تهیه کنید. این دستگاه چاپ دارای سه قابلیت اسکن، پرینت و کپی است و شما می توانید با خرید آن به جای سه دستگاه در هزینه و فضای مورد نیاز تا حد زیادی صرفه جویی کنید.

ویژگی های دستگاه چاپ شارپ

قیمت شارپ 564 همانند هر دستگاه و وسیله دیگر با توجه به کاربردها و ویژگی هایی که دارد سنجیده می شود. شارپ 564 یک دستگاه اداری و چند منظوره است که می توانید تمامی کارهای پرینت، اسکن و کپی خود را با آن انجام دهید. سرعت چاپ این دستگاه بسیار مناسب ادارات شلوغ و پر کار بوده و می تواند در هر دقیقه 55 برگ را چاپ کند.

راه های ارتباطی در این دستگاه چاپ متنوع بوده و شما می توانید از روش های مختلفی مانند وایرلس، کابل شبکه و یا پورت USB به دستگاه های جانبی دیجیتال وصل شده و به تبادل اطلاعات و داده بپردازید. سرعت انتقال در این دستگاه به اندازه ای است که شما هیچ گونه تاخیر و معطلی در کار نخواهید داشت.

کاغذهای مورد استفاده در این دستگاه جاپ نیز متنوع بوده و شما می توانید برگه هایی تا سایز حداکثر A3 را در آن قرار دهید. همچنین ظرفیت سینی ورودی دستگاه تا تعداد 600 برگ قابل افزایش است. بنابراین شما می توانید در روزهای پر کار تنها یک بار سینی را پر کرده و از برگه های داخل آن برای چاپ استفاده کنید.

امکانات جانبی مانند قابلیت ذخیره خودکار ADF، سورتر، فینیشر و یا لارج باکسر در این دستگاه چاپ قابل استفاده بوده و شما می توانید با کمک آن ها سرعت و دقت کار خود را تا چندین برابر افزایش دهید. قیمت شارپ 564 مانند دیگر دستگاه های چاپ همراه با قابلیت های جانبی بیشتر خواهد شد.


قیمت شارپ 201

قیمت شارپ 201 با توجه به کاربرد و کیفیتی که دارد بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. از طرفی قیمت این مدل دستگاه با توجه نوع دستگاه و کاربردهای آن و همچنین استوک و آکبند بودن آن متفاوت می باشد. این مدل دستگاه با داشتن قابلیت اسکنر رنگی امکان دیجیتالی کردن سریع انواع اسناد کاغذی را در اختیار کاربران قرار می دهد. همچنین این دستگاه برای استفاده در محیط‌های اداری و دفاتر فنی بسیار  مناسب و ایده‌آل است. 

آشنایی با مزایا و قابلیت های شارپ 201

قبل از آنکه  به دنبال اطلاع از قیمت شارپ 201 باشید  بهتر است با ویژگی ها و قابلیت های مختلف آن شوید. این مدل دستگاه کپی قادر است در هر دقیقه 20 برگ را  چاپ کند.  بنابراین از سرعت مناسب و متوسطی جهت چاپ اسناد و متون مختلف برخوردار می باشد.

یکی از مزیت‌ های مهم و قابل توجه که بر روی قیمت شارپ 201 به طور قابل توجهی تاثیرگذار بوده است راه های ارتباطی آن می باشد. در شارپ 201  کاربران به راحتی قادر هستند که به همه دستگاه های دیجیتال مانند لپ تاپ با سیستم های عامل ویندوز و تبلت از طریق USB وصل شده و داده های آن را بخوانند.

از دیگر خصوصیات و ویژگی های بارز که بر روی قیمت شارپ 201 تاثیرگذار بوده است عملکرد چند منظوره آن می باشد. در واقع  شارپ 201  یکی از دستگاه های فتوکپی چند منظوره موجود در بازار است. همچنین این مدل دستگاه کپی دارای قابلیت های  مختلفی  همچون کپی، پرینت، و اسکن بوده و از کیفیت و کارایی مناسبی برخوردار می باشد. انتخاب و خرید این دستگاه شما را از خرید دستگاه های دیگر بی نیاز می کند. همچنین فضای کمی از محیط کاری شما را اشغال می کند.

لازم به ذکر است که این مدل دستگاه کپی  در میانه‌ رده‌ بندی مدل‌های مختلف قرار گرفته است، با این وجود قابلیت پرینت و اسکن  A3 ارزش دستگاه را  دو برابر ساخته است. از دیگر ویژگی های مهم و قابل توجه شارپ 201  می توان به قابلیت چاپ دو طرفه آن اشاره نمود. با استفاده از این قابلیت به راحتی می توان اسناد مختلف را به صورت دو طرفه در کمترین زمان ممکن چاپ و تکثیر کرد. این ویژگی علاوه بر صرفه جویی در زمان به نوعی باعث صرفه جویی در مصرف کاغذ نیز خواهد شد.


قیمت شارپ X180

قیمت شارپ  X180 با توجه به کاربرد و کیفیتی که دارد بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. در حالت کلی این مدل دستگاه کپی با توجه به کیفیت و چند منظوره بودن از قیمت مناسبی برخوردار می باشد. همچنین این دستگاه کپی چند منظوره  از مواد مصرفی و قطعات یدکی ارزان و فراوانی بهره می برد.

آشنایی با قیمت شارپ  X180  

قیمت شارپ  X180در بازه های زمانی مختلف و همچنین در مراکز گوناگون مقادیر متفاوتی دارد و می تواند تحت تاثیر فاکتورهای متعددی قرار گیرد. زیرا امروزه با توجه به شرایط نامناسب اقتصادی و همچنین تغییرات لحظه ای ارز و دلار قیمت این دستگاه های کپی در کنار دیگر کالا ها دچار تغییرات اساسی شده است. با این وجود این مدل دستگاه کپی از قیمت مناسبی برخوردار می باشد.

یکی از  عوامل موثر بر قیمت این مدل دستگاه مواد مصرفی آن است. با توجه به اینکه بیشتر ماشین های اداری مواد مصرفی خود را دارند بهتر است دستگاهی را انتخاب نمایید که مواد مصرفی ارزان تری دارد. از دیگر عوامل مهم بر روی قیمت شارپ  X180 نوع مدل ارائه شده ( استوک، بازسازی شده و آکبند بودن) آن می باشد. در واقع دستگاه های استوک و بازسازی شده به مراتب دارای قیمت پایین تری نسبت به مدل های نو و آکبند هستند.

مشخصات فنی شارپ  X180

در کنار دانستن قیمت شارپ  X180 بهتر است با مشخصات فنی این مدل دستگاه به خوبی آشنا شوید تا از خرید خود بهترین نتیجه ممکن را کسب نمایید. با خرید این مدل دستگاه کپی می توانید همه ویژگی های لازم برای انجام کارهای یک محیط اداری  با حجم کاری متوسط را به خوبی دریافت نمایید.

یکی از ویژگی های بارز شارپ  X180چند منظوره بودن آن می باشد. بنابراین کاربر با استفاده از این دستگاه می تواند کارهای مختلفی را انجام دهد. به طوری که علاوه بر کپی می تواند از اسناد و مدارک خود پرینت و اسکنر تمام رنگی در سایز A3  هم بگیرد. همچنین این  مدل دستگاه کپی دارای این  قابلیت است که  به صورت متوالی 999 برگه را چاپ کرده و کاغذ را نیز به صورت خودکار (ASP) انتخاب نماید.

این مدل دستگاه کپی در رده دستگاه های رنگی با سایز  A3   قرار گرفته است. یکی از قابلیت های مهم و قابل توجه این مدل دستگاه کپی امکان مرتب سازی الکترونیکی به همراه نوردهی دیجیتال به منظور بهینه سازی میزان کیفیت کپی می باشد. سرعت چاپ و کپی این دستگاه کپی معادل 18 برگ در هر دقیقه است. از اینرو برای انجام کارهای با حجم بالا مناسب نیست.


خرید توشیبا 256

خرید توشیبا 256 به یکی از جستجوهای اصلی کاربران دستگاه های اداری تبدیل شده است. چرا که این دستگاه یکی از محبوب ترین و پرکاربردترین ماشین های اداری می باشد. قابلیت های این دستگاه تقریبا کارگشای همه نیاز های اداری شما می باشد. بسیاری از شرکت ها، دفاتر ارائه دهنده خدمات چاپ و تکثیرات و دفاتر اداری می توانند گردش کار های خود را با مدل 256 همیشه در جریان نگه دارند.

توشیبا 256

توشیبا 256 یک دستگاه چندکاره می باشد. از این رو ویژگی های آن را نمی توان به صورت تکی با دستگاه های تخصصی مقایسه کرد. بدیهی است که سرعت پرینترهای چندکاره نسبت به ریسوگراف ها کمتر است. یا کیفیت و وضوح چاپ آنها نسبت به پلاتر ها کمتر می باشد. اما مزیت اصلی دستگاه های مولتی فانکشن یا چندکاره، ارائه همه این خدمات به صورت همزمان می باشد.

با پیچیده تر شدن سفارشات، خریداران دستگاه های اداری تمایل بیشتری به خرید دستگاه های چندکاره پیدا کرده اند. خرید توشیبا 256 و جایگزین کردن این دستگاه به جای چند پرینتر و فتوکپی از چند جهت بهتر است. توشیبا 256 از شما فضای کمتری خواهد گرفت، همچنین اقتصادی تر و مقرون به صرفه تر است.

سرعت چاپ توشیبا 256 به 25 برگ بر هر دقیقه می رسد. و این دستگاه اوراق چاپ و کپی خود را در وضوح 600*600 dpi آماده سازی می کند. شما می تواند با افزودن آپشن های اختیاری، کارایی دستگاه را تا چندین برابر نیز ارتقا دهید. مثلا می توانید با افزودن سیستم تغذیه خودکار اسناد یا ADF، سرعت آماده سازی اوراق خام برای ورودی دستگاه را چندین برابر بیشتر کنید.

امکانات مختلف خرید

خرید توشیبا 256 در مدل ها، پیکربندی ها و تحت تولید ریجن های مختلفی امکان پذیر است. همه این فاکتورها بر خرید شما تاثیر بسیاری می گذارند. توشیبا 256 در مدل های آکبند، استوک و بازسازی شده به فروش می رسد. مدل های استوک و بازسازی شده برخلاف آکبند، مقداری کار کرده اند و خدمات را به طور مستقیم از کارخانه سازنده دریافت نمی کنند. ولی از سوی دیگر قیمت بسیار ارزانتری دارند.

نظر به سلامت و کارایی کامل این مدل ها شما می توانید با خرید توشیبا 256 به صورت استوک یا بازسازی شده، در هزینه های خود به مراتب صرفه جویی بیشتری کنید. همچنین شما می توانید با حذف آپشن های غیرضروری هزینه های پرداختی خود را باز هم کاهش دهید.

مورد دیگری که در خرید توشیبا 256 اهمیت دارد. محل تولید و کشور تولیدکننده دستگاه می باشد. این فاکتور که به ریجن تولید نیز معروف است هم در سازگاری و کارایی و هم در قیمت دستگاه تاثیرات متعددی می گذارد. به نحوی که محصول ریجن آسیا با ریجن آمریکا تفاوت دارد.


قیمت کانون 2204

قیمت کانون 2204 با توجه به کاربرد و کیفیت بالایی که دارد بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. در حالت کلی این مدل دستگاه کپی با توجه به کیفیت بالا و چند منظوره بودن از قیمت مناسبی برخوردار می باشد. همچنین این دستگاه کپی چند منظوره برای دفاتر فنی، شرکت ها و ادارات یک وسیله مناسب به شمار می آید.

آشنایی با قیمت کانون 2204

یکی از  فاکتورهای مهم  و موثر بر قیمت این مدل دستگاه کپی  مواد مصرفی آن است. با توجه به اینکه بیشتر ماشین های اداری مواد مصرفی خود را دارند بهتر است دستگاهی را انتخاب و خریداری نمایید که مواد مصرفی ارزان تری دارد. از دیگر عوامل مهم بر روی قیمت کانون 2204 استوک، بازسازی شده و آکبند بودن آن ها می باشد. در واقع دستگاه های استوک و بازسازی شده به مراتب دارای قیمت پایین تری نسبت به مدل های نو و آکبند هستند.

قیمت کانون 2204  در بازه های زمانی مختلف و  همچنین در مراکز مختلف مقادیر متفاوتی را دارد و می تواند تحت تاثیر عوامل گوناگونی قرار گیرد. زیرا امروزه با توجه به شرایط نامناسب اقتصادی و همچنین تغییرات لحظه ای ارز و دلار قیمت این دستگاه های کپی در کنار دیگر کالا ها دچار تغییرات اساسی شده است. با این وجود این مدل دستگاه از قیمت مناسبی برخوردار می باشد.

مشخصات فنی کانون 2204

در کنار دانستن قیمت کانون 2204 بهتر است با مشخصات فنی این مدل دستگاه آشنا شوید تا از خرید خود بهترین نتیجه ممکن را کسب نمایید. با خرید این مدل دستگاه کپی می توانید همه ویژگی های لازم برای انجام کارهای یک محیط اداری را به خوبی دریافت نمایید.

از ویژگی های بارز  و مهم کانون 2204 چند منظوره بودن آن می باشد. بنابراین کاربر با استفاده از این دستگاه می تواند کارهای مختلفی را انجام دهد. به طوری که علاوه بر کپی می تواند از اسناد و مدارک خود اسکن یا پرینت هم بگیرد.

ظرفیت سینی کاغذ یکی دیگر از ویژگی های مهم و  قابل توجه دستگاه های چاپ است. شاید این ویژگی برای کاربران از اهمیت بسیار زیادی برخوردار نباشد، اما در صورت کافی نبودن ظرفیت و عدم تناسب آن با حجم کاری بدون شک با مشکل مواجه خواهید شد. این مدل دستگاه کپی  از ورودی کاغذ 330 برگ برخوردار می باشد. همچنین ظرفیت تونر آن  حدود 10200 برگ  A3 است.

یکی دیگر از فاکتورهای مهم در انتخاب و خرید دستگاه کپی سرعت آن می باشد  که در صورت نیاز باید قبل از خرید و انتخاب دستگاه مورد توجه کاربران قرار گیرد. از اینرو باید با توجه به سرعت تکثیر در دقیقه و همچنین تعداد برگه های چاپ شده در هر ماه  می توان سرعت دستگاه مورد نظر را بررسی کرد. دستگاه کپی کانون 2204  قادر است در هر دقیقه 22 برگ را گپی و پرینت بگیرد. از اینرو از سرعت نسبتا مناسبی جهت چاپ اسناد  برخوردار می باشد.