سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ریکو آفشیو 5500

ریکو آفیشیو 5500 از سری جدید دستگاه های آفیشیو به شمار می آید. این مدل دستگاه کپی تک کاره از طراحی خاصی جهت تکثیر و کپی کاغذ بهره می برد. همچنین از کیفیت و کارایی مناسبی جهت چاپ اسناد برخوردار می باشد. به طوری که یک دستگاه مناسب جهت استفاده در دفاتر فنی و مراکز آموزشی محسوب می‌شود.

نکات مهم قبل از خرید ریکو آفیشیو 5500

قبل از خرید دستگاه های کپی از جمله ریکو آفیشیو 5500 بهتر است با نکاتی آشنا شوید تا به راحتی بتوانید یک دستگاه مناسب و ایده آل را انتخاب نمایید. همچنین باید یک دستگاه را براساس نیازهای خود انتخاب و خریداری کنید. از طرفی با توجه به اینکه این مدل دستگاه ها بیشتر به صورت استوک در بازار موجود می باشند بهتر است از طریق مراکز معتبری مانند کپی ایران اقدام به خرید نمایید.

یکی از نکاتی که در هنگام خرید دستگاه کپی باید مورد توجه کاربران قرار گیرد تونر دستگاه است. در واقع دستگاه های کپی در هر دو نوع جوهر افشان و لیزری از تونر جهت چاپ استفاده می کنند. از اینرو بهتر است از دستگاه هایی که لیزری هستند برای استفاده در مدارس کوچک و محیط های اداری استفاده نمایید.

زیرا دستگاه های لیزری در صورت استفاده نکردن از آن ها برای مدت زمان طولانی نیازی به تعویض نخواهند داشت. به همین دلیل از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه است. بهتر است بدانید ریکو آفیشیو 5500 دارای کارتریج تونر می باشد. که کارکرد کارتریج مشکی آن برابر با 4500 است.

از دیگر نکاتی که باید در هنگام خرید دستگاه کپی مورد توجه قرار گیرد اندازه و ابعاد دستگاه می باشد. باید در هنگام خرید سعی کنید یک دستگاه متناسب با فضای کاری خود را انتخاب نمایید. از اینرو ریکو آفیشیو 5500 با ابعاد مناسب در عین زیبایی برای محیط های کوچک بسیار مناسب و پرکاربرد می باشد. این مدل دستگاه قادر است حجم مناسبی از کارهای شما را با کیفیت مناسبی انجام دهد.

نکات مهم و قابل توجه دیگر در انتخاب دستگاه کپی کیفیت و رزولوشن چاپ دستگاه است. از آنجا که معیار کیفیت با واحدی به نام DPI سنجیده می شود بهتر است دستگاه کپی را انتخاب کنید که از میزان DPI بالایی برخوردار باشد. هرچه کیفیت دستگاه بالا باشد به همان اندازه میزان عملکرد بالایی را خواهد داشت.

همچنین باید با توجه به محیط کاری خود اقدام به خرید و انتخاب دستگاه های کپی کنید. برای مثال در صورتی که روزانه به حجم بالای کاری نیاز ندارید بهتر است یک دستگاه با کلاس کاری متوسط را انتخاب نمایید. همچنین برای محیط های کاری شلوغ با حجم کاری بالا بهتر است دستگاه هایی را انتخاب کنید که از سرعت کاری بالایی برخوردار هستند.

لازم به ذکر است که بهترین معیار برای سنجش سرعت یک دستگاه کپی تعداد برگه های چاپ شده در هر دقیقه می باشد. از اینرو ریکو آفیشیو 5500 به دلیل اینکه در هر دقیقه 55 برگ را چاپ می کند  دارای سرعت مناسبی جهت چاپ اسناد به صورت سیاه و سفید است.